torsdag 1 april 2010

Går och lägger mig igen

Gomorron. Igår gick jag från jobbet kl 10, jag hade så ont i huvudet att jag knappt kunde tänka. Gick hem och la mig och vilade hela dagen. Sov från och till hela dagen, så när kvällen kom var jag pigg, fast huvudvärken satt i.

Såg på sista delen av CSI-trilogin och lite annat, sen somnade jag igen. Sov till kl 1, i soffan, var vaken till 3 och sov sen till nu. Skall snart gå och lägga mig igen, jag stannar hemma idag också.

Jag skulle egentligen åkt till mamma idag, men det har vi ställt in. Kanske åker jag i morgon eller på lördag istället. Eller inte alls. Det viktiga just nu är att jag blir 100 % bra, för nu är jag trött på detta. Halsen är fortfarande slemmig och näsan med, och nu har alltså huvudvärken tillkommit. Örat har kliat hela veckan, men ingen öroninflammation verkar komma. Jag är trött hela tiden. Jag längtar efter promenader, det är 2 veckor sedan jag orkade med det sist.

Nått roligare än så har jag inte att berätta :) Ha en trevlig skärtorsdag!!

PS. Vad tror ni? Är detta GP:s aprilskämt?

1 kommentar:

  1. Men lilla du! Lider med dig som inte känner dig bra.Du verkar ha otur nu och bli sjuk ofta!

    SvaraRadera