måndag 5 april 2010

Nytt rekord!


Ovanstående foto är från Wii Fit Plus. Där har jag kört "Vaktparaden", den avancerade banan. Vaktparaden går ut på att man skall gå på stället, i takt. Sen ramlar det ner saker från höger och vänster kant av skärmen, och när de når en cirkel längst ner skall man snärta till med höger och/eller vänster hand (man har fjärrkontrollen i höger hand och nunchucken i vänster hand) så att de "fångas". Ovan har jag fått en Perfect match, d.v.s. jag fångade ALLT som ramlade ner. Jag är otroligt impad av mig själv då jag tidigare totalt har saknat allt vad koordination heter. Mer poäng än så här kan man inte få.

Kan ju tillägga också att jag har köpt 2 st viktband som väger 400 g styck, och de hade jag på mig på armarna när jag körde detta. OCH att det var vid tredje försöket som jag slog rekordet. Kan knappt skriva detta för mina armar är så trötta.

5 kommentarer: