onsdag 28 april 2010

5 veckor kvar!

Gomorron! Även idag vaknade jag till fågelkvitter, härligt ljud!! Annars är det lika grått som igår, men gårdagen utvecklade ju sig ganska bra ändå :)

Nu är det 5 veckor kvar tills jag ligger på operationsbordet. Än så länge är jag bara lite nervös i tanken, det har inte spritt sig till fjärilar i magen än. En som är nervös (tror jag) är min goda vän J, som lägger sig på operationsbordet i morgon. Kommer att tänka på dig hela dan tills M skickar ett mess om att allt gått bra!!

Stegtävlingen började igår, och det var väl ingen rasande start för mig. Ingen promenad blev det igår, trots att jag hade tänkt det. Men jag kom i alla fall över 7.000 steg som man skall ha som dagsgenomsnitt för att kunna vara med och tävla. Tror räknaren hamnade någonstans över 9.000 steg. Det duger i alla fall.

Mitt nästa projekt står nu på köksbordet, översta lådan från hallbyrån. En sån där låda där det bara hamnar saker som man inte har någon annan placering för. 90 % skall slängas, sen kommer jag att ha massa plats till nytt skräp :) Jag kanske till och med får plats med halsdukar och vantar där istället för på hatthyllan!

Igår kväll roade jag mig med att scanna lite nostalgibilder och lägga upp på Facebook. Det blev bara 5 bilder igår, men jag taggade gamla klasskamrater och andra som jag är vän med där. Skall scanna lite bilder från USA också, och tagga de 3 som jag är vän med på Facebook också. Sen har jag ett riktigt gammalt album som jag inte hittar, hm, har ingen aning om var det är. Kanske på samma ställe som allt annat som jag inte hittar här hemma? Denna bilden passar bra tycker jag...


Jag tror att jag skall gå in lite tidigare till jobbet idag, det är mycket nu. Ha en bra dag!!

1 kommentar:

  1. Hej! Vad spännande att du bestämt dig för operation. Är det skönt att ha fattat ett beslut?

    SvaraRadera