torsdag 13 augusti 2015

Ingen dator

Gomorron. Mycket kort inlägg eftersom jag skriver på telefonen. Uppdaterade min dator till Windows 10 igår kväll. Det tog tid men gick bra. Nu när jag skulle starta den på morgonen gick det mindre bra. Har suttit och glott på en skärm där det står "Förbereder Windows. Stäng inte av datorn" i över en timme nu...

Gårdagen var lat. Gick inte många steg över 10.000 och fick precis 100 minuters rörelse. Maten gick inte heller så bra. Var på Maxi och hämtade några paket och hämtade också ut en gåva från dem. Ett halvt kg ekologiska vindruvor. Mums. Men sockret gjorde mig lite knäpp så jag åt ett par FinnCrisp också. Nåja. Bara att fortsätta.

I ett av paketet jag hämtade fanns en ny frottemorronrock från Zalando. Fattar inte varför jag inte köpt en sån tidigare. Så mycket goare efter en dusch än en i fleece...


Försöker lägga med en bild i inlägget men vet inte om det funkar. Gör det inte det så justerar jag det när jag kommer till jobbet.

Det funkade! Fast jag fick byta program för att få in bilden. Och efter 1.5 h startade min dator just om!!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar