onsdag 7 oktober 2015

Onsdag

Gomorron. Mittiveckankänsla. Lika långt till helgen åt båda hållen :)

Först vill jag visa en härlig bild på Madame M. Så här ligger hon varje kväll (nästan). Oftast är blicken vänd mot TV:n, men här är det mig hon studerar.


Bara massa fluff.

Igår efter jobbet passade jag på att åka till ÖoB (igen) för de hade extrapris på Via tvättmedel och Comfort sköljmedel. 5 för 77 kr. Sen hem, lämpa av det inhandlade och hämta upp mitt vaccinationskort. Nu var det dags för spruta 2 av Twinrix (tror jag det var). Skall visst ta en spruta till av någonting om 6 månader. I alla fall var det en lång kö, jag fick sitta och vänta i över 1 h på min tur. Passade även på att köpa Ducoral, drickvaccinet mot "turistdiarré". Vet inte om det behövs, men jag hade förbannat mig själv om jag åkt på det för att jag inte la de 450 kr det kostar. Det skall i alla fall intas 2 respektive 1 vecka före avresan, så fram tills dess får det stå i min kyl.

Idag blir det Yin yoga. Det börjar kl 19. Önskar att det hade börjat kl 17 eller 17.30. Gillar inte alls att sticka ut igen efter jag har varit hemma i flera timmar. Då vill man ju bara krypa upp i soffan. Samma när jag skall till kören, men då slipper jag i alla fall att ta mig dit själv (samåker med en som bor i samma område) och det gör inte så mycket om det regnar/snöar/blåser.

Det verkar som om min ledighet näst-nästa fredag går igenom, ser redan nu fram emot 3 dagar på Ellös :)

Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar