tisdag 16 september 2008

Grattis Jonas!!

Idag fyller min lillebror Jonas 41 år! Hurra! Hurra! Hurra! Du får ursäkta mig, Jonas, för det dåliga kortet, men du ser alltid ut som ett UFO... Inte ett kort utan konstiga miner hittade jag, detta var det mest "normala"...


Igår var jag och tränade, och jag tog i av bara katten! Först 10 minuter på helvetes-cykeln och sedan 10 minuter på gåbandet. Sen ökade jag alla styrkemaskiner ett snäpp (i vikter), så jag var ganska seg när jag gick därifrån. Jag var jättetrött när jag kom hem, och somnade givetvis i soffan strax efter kl 20 (tur att jag hade satt CSI på inspelning...). Gick och la mig vid 21.30 och somnade gott i min säng. Vaknade 01 och hade ischias, vände på mig och somnade till 03, då jag vaknade igen med ischias (detta efter träningen igår), så då gick jag ut och la mig i soffan och lyckades sova drygt en timme till. Jag gick i alla fall inte upp och satte mig vid datorn som jag brukar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar