onsdag 22 oktober 2008

Feber?

Jag brukar aldrig få "låg" feber, d.v.s under 40°C, men det har jag nog haft idag. Låg i soffan med fårskinnstofflor, strumpor, jeans, långärmad t-shirt, tjock huvtröja (med huvan på), fleeceponcho, vantar, en värmande katt och sommarduntäcke och frös... Halsen värker fortfarande och det gör ont när jag talar, sväljer och nyser.

Nog med ynkande... Var ju hos sjukgymnasten i morse. Fick ytterligare en övning för ryggen som jag kan göra på gymet, samt 2 nya för fötterna (framförallt den ena). Fotövningarna skall jag göra 2 ggr om dagen, så det gäller verkligen att få disciplin till det. Får inte bli som den mentala träningen som bara glöms av...

Resten av dagen har jag spenderat i soffan sovandes/kollandes på TV och nu på eftermiddagen har jag suttit uppe och löst lite korsord. Nu skall jag lägga mig i soffan igen tänkte jag. Stannar hemma i morgon också, får se hur det blir på fredag.

Sara: Jag SKA komma på lördag! Är jag för dålig hoppar jag över promenaden, men jag vill dit och kolla och träffa dig. Men jag tror att jag kommer att må mycket bättre om ett par dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar