söndag 12 oktober 2008

Halvtid

Idag är det 60 dagar sedan jag började dricka pulver. Torsdagen den 11 december är dag 120, vilket innebär att det är halvtid idag. På denna tid har jag gått ner 17 kg. Har jag gått ner 34 kg när 11/12 kommer så är det ett mycket bra resultat! Över 30 skall jag väl i alla fall vara...

Gjorde inte speciellt mycket igår; tvättade 3 maskiner, röjde lite här hemma, var ute på en 30-minuters promenad. Regnet hängde i luften så det blev inte längre än så.

Idag skall jag ev. med lillasyster, systersonen och en kompis till syrran på Liseberg, det är sista dagen idag. Igår pratade vi om att de skulle vara där kl 11, när de öppnar. Jag kan ju inte åka hemifrån innan jag har lunch-pulvrat, så vi får se om det blir något av det. Vädret måste ju också visa sig på sin trevliga sida om jag skall sätta mig på moppen och köra en halvtimme... Inte kul att gå omkring på Liseberg i fullt regnställ. Måste verkligen försöka gå dit när de öppnar för julen igen, det är så otroligt vackert med alla ljusen i träden. Det är flera år sedan jag var på Liseberg på vintern, och ännu längre sedan jag var där på sommaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar