söndag 22 mars 2009

Slö söndag

Godmorgon alla. Fick till strax före 6 då en av katterna väckte mig. Antagligen för att hon ville ha . Vi har slöat alla 3 hela morgonen och kollat på TV. Inte mycket händer idag; om drygt 2 timmar kommer mina föräldrar hit och lämnar massa papper och en hårddisk de vill ha fylld med böcker. De sticker ju ner till båten i Spanien den 31 och kommer inte att spendera så mycket tid till i Göteborg. Ikväll är det styrelsemöte på en segelklubb där vi är medlemmar. Brukar inte gå på såna, men jag skall sälja Malins halsband ikväll så jag får gå dit. Pappa och Marita skall också hålla ett litet föredrag om sin jorden-runt-segling som de påbörjade för 8 år sedan, det skall bli kul att lyssna på.

Annars har det inte hänt något nytt. Långpromenaden idag blir ner till lokalen där mötet skall vara, ca 8 km härifrån. Det blir lagom. Ha en skön dag alla! Oj vad kort det blev, men jag har inget att skriva om...

2 kommentarer:

  1. Jorden runt låter underbart!

    Ha en finfin söndag, piper in på msn lite senare när sonen somnat
    kram

    SvaraRadera
  2. Soulsister: Kolla in deras hemsida som jag gjort (bland Andra länkar). Massa goa bilder och bra resebrev. Går och lägger mig nu så vi får "ses" på msn i morron. Kram

    SvaraRadera