torsdag 23 december 2010

JULTÄVLING

Här kommer den utlovade jultävlingen! Tyvärr, får jag säga, fick jag tävlingspriset för sent för att hinna lotta ut och skicka det i år. Men ni kan ju använda den nästa jul! Vinsten är "Juklappsspelet" från Kärnan.

Så här står det på baksidan:

Klicka på bilden för att se en större version.

Jag brukar ju oftast fira med bara mamma, och då är detta inte ett bra spel :) Hur gör man nu för att tävla? Jo, det är enkelt, bara skriv en kommentar på detta inlägget om att du vill vara med.  Jag drar en vinnare på nyårsafton klockan 12.

Lycka till!!

16 kommentarer:

  1. Låter som ett gulligt spel, jag är med!

    SvaraRadera
  2. Jag är också med. Vill också passa på att önska dig God Jul och Gott Nytt År.

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag vill gärna vara med!

    God Jul!

    http://www.mariasdagbok.blogspot.com/

    mail:maria_folkesso@msn.com

    SvaraRadera
  4. Jag är med !

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  5. Hej Lena, hoppas det gick bra på Maxi idag, jag är jättegärna med och tävlar, hoppas jag vinner. Jag var ju väldigt nära idag på jobbet.
    God Jul, hälsa din mor.
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  6. jag är med såklart :)

    god jul, och hoppas du får en bra dag imorgon :D

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Kan tyvärr inte delta i tävlingen då vi precis premiär spelat detta spel på morgonen med hela familjen.

    Vi hade faktiskt en riktigt rolig stund med enkla medel.

    Kul spel!

    Mycket nöje för någon.

    Kati

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med. Önskar dig en riktigt God Jul! Kramar från Eva i Skåne.

    SvaraRadera
  9. Lät som ett roligt spel, och vi skall faktiskt börja med nåt julklappsspel de kommande jularna! Då hade det varit bra att vinna ett! Vickan

    SvaraRadera
  10. Jag är absolut med!! Låter galet kul!!

    KRamen i

    SvaraRadera
  11. Jag älskar spel så självklart vill jag vara med i denna tävling.:)
    Kram Malin :)

    SvaraRadera
  12. Hej Lena !
    Klart man vill vara med :)

    Kram

    SvaraRadera
  13. Jag är jättegärna med i din tävling - spel är kul!
    MVH Annika

    SvaraRadera
  14. Självklart vill jag vara med och tävla om spelet. Vi gör denna lek med personalen varje jul, men använder bara två vanliga tärningar. Det här är nog ännu roligare. Vi hade denna lek även på julaftonskvällen, då vi firade med goda vänner. Våra "riktiga" julklappar hade vi delat ut på förmiddagen. Det är fascinerande att alla blir som tokiga över dom billiga klapparna.

    SvaraRadera
  15. Klart jag vill vara med och tävla!

    SvaraRadera