söndag 1 mars 2020

Saknar bloggen

Fick upp ett minne på Facebook från 2011, en taskig kommentar. Läste kommentaren och era svar. Å vad jag saknar att skriva. Kanske jag kan börja igen....

Hur går det med vikten? Väger mindre nu än för flera år sen. Så gör även min katt Maggie. Vi (eller jag, stora protester från henne) har adopterat Ludde, en kattunge som nu är 8 månader. Hon undrar ibland vad i helvete var det som hände. Tack och lov har jag mina underbara grannar C och M, som kan ta Ludde ibland. Då får hon egentid och börjar spinna igen. Jag tycker det är skitjobbigt när hon inte spinner.

Men hur mår jag? Ibland bra, ibland dåligt. Min kära mor blir äldre och vill flytta närmare mig, så det försöker vi ta tag i nu. Annars vet jag inte vad jag kan skriva. Ibland är det jaaay ibland bläää.

Kanske skriver jag igen snart.

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar