lördag 23 augusti 2008

Funderingar...

Har lite funderingar så här på lördagseftermiddagen:

* Vart tog min kondis vägen? Har ju haft stegräknare på mig varje dag sedan den 12 maj, och har sedan dess gått 868.661 steg... Hade ju fått upp kondisen rejält innan detta men nu är den borta. Hoppas den kommer tillbaka...

* Kan man dricka för mycket vatten? En biverkning som kom i torsdags är att jag är fruktansvärt torr i munnen hela tiden. Hittills idag har jag druckit minst 4 liter. De säger 3-5 liter, men dagen är ju inte slut än.

* Kommer jag att tröttna? Har just druckit min 27:e påse pulver, och om jag håller på till Lucia så har jag 330 påsar kvar att dricka. Måste nog utöka mina smaker från vanilj och persika och prova några andra. Vanilj smakar väldigt mycket mjölk, och jag tycker inte om mjölk!! Mitt kök luktar sur mjölk trots att jag diskar och sköljer allt efter mig. Blåbär kan väl inte smaka mjölk? Måste prova...

Gick i alla fall en promenad på 52 minuter nu på eftermiddagen, och är lite seg nu. Kondisen är som sagt bortblåst...

1 kommentar:

  1. Hej! Jag tror inte du kan dricka för mycket vatten för det första. För det andra tror jag att det är bra att köra på många olika smaker. Du lär tröttna på smakerna och då är det nog bra att ha kört brett i början, så man inte tröttnar först på de goda smakerna, de som man faktiskt klarar de sista veckorna när allt annat har börjat kännas blä.. Jag kommer nog att testa alla sorter i början och sedan se vilka jag får fasa ut eller in.

    SvaraRadera