lördag 25 oktober 2008

Inte idag heller

Inte under 20 kg idag heller. Däremot upp 1 hg... Tur att man inte hänger upp sig på såna saker... Hehehe.

Kamerabatteriet är laddat och jag är redo för att snart sticka iväg till Mölndals centrum för "the happening" med Xtravaganza och Bröstcancerfonden. Jag har satt på mitt nyinköpta rosa band på min nya röda jacka. Inte så snyggt i färgerna, men det är ju tanken som räknas.´

Jag mår mycket bättre idag, så det kanske blir promenad ändå. Vi får se. Återkommer med bilder under dagen.

Är det någon som har ett tips på en bra mobiltelefon utan abonnemang (icke operatörslåst, eller låst på Telenor) som inte kostar skjortan? Jag behöver ingen kamera eller mp3, MMS är kul, behöver ingen WAP. Den skit-telefonen jag har nu (Samsung) stänger av sig hela tiden och jag har bindningstid till november nästa år. Under 1000 kr måste det vara. Gärna Nokia, då jag har haft det märket tidigare och känner igen mig i menyerna.

1 kommentar:

  1. Det är jätteolika på tesorter, men det du kan tänka på är att inte låta teet dra i vattnet för länge, då kan det bli beskt. Rött te är det lite mindre smak på.
    Själv gillar jag svart te bäst men dricker allt te utan mjölk och socker.
    Fruktiga och "söta" teer är ofta mindre beska än tex irish coffee och liknande teer. Hoppas du hittar en sort du gillar! :) Jordgubbste brukar ofta vara söta, även persika. :)

    SvaraRadera