söndag 9 november 2008

Reflektion

Jag kom just på en sak... Alla andra gånger jag har lyckats gå ner lite i vikt så har jag hållt kvar i alla kläder som varit för stora. När jag sedan gått upp igen så har jag hållt kvar i de för små kläderna. Nu gör jag mig av med allt.

Detta, gott folk, innebär att jag inte har några som helst planer på att behöva mina stora kläder igen. WOW. Jag hade inte ens tänkt tanken innan. Det hoppas jag är ett tecken på att det ÄR annorlunda denna gången, att mitt undermedvetna är mer med på det hela.

Oj, lite djupa tankar så här på söndagskvällen. Nu skall jag gå och lägga mig. Gonatt!

PS. Ja, jag har röjt upp i vardagsrummet och ordningen är återställd. 2 sopsäckar att slänga och 2 sopsäckar till second-hand. Ca 15 plagg för försök till försäljning på Tradera. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar