söndag 9 november 2008

Nu har jag rensat!!

Idag kom min syster Åsa på besök och var moraliskt stöd när jag rensade ur min garderob. Vi sorterade allt i 4 högar; 1) kan jag fortfarande ha, 2) slängas, 3) skänkas till second-hand och 4) säljas på Tradera. Jag hade några finare plagg som jag i alla fall skall försöka sälja av. Lyckas inte det så går de också till second-hand. Bakom Åsa på bilden är kläderna som skall skänkas, i mitten de som skall slängas och till höger de som jag måste stryka innan jag fotograferar dem.

Mina garderober gapar tomma, men det finns lite i alla fall. Lite nytt och lite mer gammalt som jag kan ha ett tag till.


Var ute och gick exakt samma runda idag som jag gick igår. Idag tog det 6 min kortare tid, jag gick uppenbarligen med längre steg eftersom siffran blev ca 400 steg mindre. Dessutom gick jag idag med en medelhastighet av 116 steg/minut mot gårdagens 110 steg/minut. Idag ösregnade det dessutom så jag var som en dränkt katt när jag kom in. Tur att man har tvättmaskin, för jag slängde in alla kläder i den så jag slapp torka dem.

Resten av dagen har jag/skall jag ta det lungt. Nej, det stämmer ju inte, ni har ju sett hur mitt vardagsrum ser ut.... så kan jag ju inte lämna det. Hm. Får se hur långt jag kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar