fredag 28 november 2008

Snart helg...

Huvudvärken är kvar, ontet i örat likaså, men om inget drastiskt inträffar inom den närmsta timmen så går jag till jobbet i alla fall. Har inte tid att vara hemma. På måndag morgon skall alla prislistor på vår webb vara uppdaterade och så har jag ca 1.000 julkortskuvert att skriva ut och frankera...

Hoppar över träningen idag, ingen bra idé att träna när man har nått i kroppen...

I morgon skall jag passa min 9-årige systerson Vincent medans hans mamma flyttar. Jag vet inte riktigt vad vi skall hitta på, men han får lov att se så mycket TV han vill när han är här. Jag har programmerat några av hans favoritprogram för inspelning idag, så att det finns lite i reserv. Måste ringa hans pappa idag och påminna om att all mat som Vincent skall ha under dagen måste han ta med när han lämnar honom.

På söndag skall jag handla min halvvägs-present från pappa och Marita, grillen jag skrev om för ett tag sedan. Jag skall också lägga in fler recept på receptsidan och planera lite mer hur upptrappningen skall gå till.

Sen kommer ju min favorit-korsordstidning i lådan idag också... Så det blir inga sysselsättningsproblem alls i helgen.

5 kommentarer:

  1. Åhh gillar du också korsord? Ja med, är helt tokig i dem! =) Vilken tidning är det? Hoppas huvudvärken släpper snart!

    SvaraRadera
  2. Emma: Jag ÄLSKAR korsord. Största favvisen är Krysset, den borde komma i min låda idag. Sen har jag hittat en ny bra, BraKorsord. Den är också lite svår. Sen prenumererar jag också på Tävla&Vinn, men den är för lätt för mig och den har jag endast för "utfyllnad"... Alltså 3 tidingar som jag prenumererar på. Ja, jag vet att jag är tokig...

    SvaraRadera
  3. Haha, om du är tokig så är jag också det, jag gillar också Bra korsord o så blir det även en del korsord i andra tidningar som allers, veckorevyn och kvällstidningar. Jag måste säga att jag är imponerad av dig att du kör på pulver det tror jag aldrig att jag skulle klara. Vilken otrolig viljestyrka! Hur ska du äta nu när du ska börja äta "vanlig mat" igen?

    SvaraRadera
  4. Emma: Jag kommer att äta 6 ggr om dagen... Frukost: pulver. Mellis: t.ex. 1 frukt och ½ dl nötter. Lunch: Mat (en knytnäve protein, en knytnäve grova grönsaker och en handflata vattenrika grönsaker). Mellis: t.ex. ½ Xtravaganza-bar och 1 frukt. Middag: Se lunch. Kvällsmat: pulver.

    Fattar inte hur jag skall orka få i mig allt detta...

    SvaraRadera
  5. Hmm.. ok... ja det är ju stor skillnad att äta så mycket fast föda för vad jag har förstått så har det bara varit flytande hittills? jag önskar dig stort lycka till i alla fall det kommer säkert att gå bra

    SvaraRadera