torsdag 31 december 2009

Hej då 2009, hallå 2010!

Nu är det inte många timmar kvar av detta decennium, känns skönt att gå in i ett nytt, fräscht år. 2009 har väl varit både bra och dåligt...

Positivt:
♥ Alla i familjen mår bra.
♥ Jag har fortfarande inte gett upp med vikten, utan kämpar vidare.
♥ Jag har "lärt känna" ännu fler underbara människor via bloggen. Vissa av er har jag till och med träffat under året; Sara, Jenny, Katarina, Ulrica och Emma. Underbart!!
♥ Jag har tur att ha ett jobb som jag verkligen trivs på.

Negativt/mindre bra:
♥ Nellie finns inte hos mig längre. Min älskade katt fick avlivas i juli.
♥ När det gäller vikten ser jag på 2009 som ett transportår... Jag tror jag har behövt det för att jag skall "hänga med". Men nu får det vara nog!!
♥ Min kropp är mer skadad nu än för ett år sedan.

I sommar fyller jag 45. Det känns sådär... Definitivt medelålders nu. Men hur gick det till? Var var jag när åren gick? Jag mår i alla fall mycket bättre nu än vad jag gjorde vid millenieskiftet. Alltid något :)

Det enda nyårslöftet jag avger är att 2010 skall bli bättre än 2009!

Jag har köpt lite rostbiff och potatissallad samt björnbär till glassen som finns kvar, men vi får se om jag får i mig det. Är tydligen inte van vid ägg, så jag har en väldig halsbränna sedan den stabbiga frukosten, är inte sugen på något nu...

Önskar er alla ett
♥ ☆✸●•٠·˙ Gott Nytt År ˙·٠•●✸☆ ♥

Kramar till alla!

3 kommentarer: