fredag 20 augusti 2010

Bättring i sikte!

Gomorron. Läget är lite bättre här idag. Gårdagen var inte lika jobbig som onsdagen. Jag hade fortfarande ont, men inte lika mycket och jag var inte lika stel. Jag hade sån väldig lust att simma igår eftermiddag, men insåg att det var lite korkat då jag knappt kunde gå. Får avvakta lite till...

Nu är ni 20 personer som är med i tävlingen. Lite fler kan vi väl skrapa ihop? Om du inte vill vinna halsbandet till dig själv så är det ju en bra present :)

Fredag idag :) Det absolut bästa med att jobba är att man uppskattar helgerna på ett helt annat sätt. Idag är det gemensam frukost på jobbet mellan 7.30 och 8.00. Jag har inte ätit frukost på jobbet tidigare, vi började med det när jag gick på pulver före operationen. Idag tänkte jag vara med (har ju givetvis suttit med men inte ätit tidigare). Kollegan köper in en riktigt mörk fralla till mig och så äter jag bara en halv portion frukost hemma. En halv fralla blir bra, jag klarar ju mörkt bröd visar det sig.

Inga planer i helgen. Å vad jag skulle vilja gå ut på en lång promenad, det känns som om det var evigheter sen sist. Och det är det. Men jag längtar verkligen efter en lång promenad med en bra bok i örat. Bara gå och gå. Längtar. Det skall bli jättespännande att se om sjukgymnastiken hjälper. Jag misstänker att det kommer att göra ont först, men det gör inget om det hjälper sen. Sista tiden har jag inte ens kunnat köra något Wii... saknar det också.

Hoppas ni får en bra fredag! Händer det något spännande i helgen?

1 kommentar:

  1. Idag skall Jonas och jag på Bio, Inception....det skall bli spännande att se den.

    Sedan är det vila som gäller!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera