fredag 3 december 2010

Julbord ikväll

Gomorron! Har hunnit duscha och stryka blusen jag skall ha ikväll. Kommer inte att hinna stryka i eftermiddag så det var lika bra att göra det nu. Vi skall vara där 18.30 och jag hoppas jag kan åka med kollegorna som bor lite längre bort, om de tar en taxi. Annars blir det buss och då blir det ännu mer tajt med tid. Det löser sig på något sätt, lika bra att kläderna är klara i alla fall. Jag har ju inga finkläder och tänker definitivt inte gå ut och köpa några heller, så det får bli jeans och en fin blå blus.

Jag har också hunnit kolla igenom lite bilder så jag har en att publicera i dagens utmaningsinlägg: ett foto på dig och dina vänner. Det är inte lätt att hitta kort på mig överhuvudtaget, och eftersom jag inte har så många vänner så blir det ännu svårare... men jag hittade ett. Däremot tycker jag inte om mig själv på bilden, den är tagen ca 1,5 år före jag började med Xtravaganza. Men det är nyttigt att se såna bilder ibland!!

Ja, jag har vägt mig idag så att jag har en siffra att rapportera i morgon bitti som kanske är bättre än morgondagens, dagen efter ett julbord :) Det skall bli spännande att se skillnaden.

Igår hände inget mer än att jag jobbade, handlade och sen jobbade mer hemifrån. Lite TV, somna på soffan, vakna kl 1 och gå och lägga sig. En vanlig kväll alltså :)

Nu skall jag snart gå till jobbet, skönt att slippa ta med frukost då det är fredag och serveras frukost där. Härligt nybakat bröd, ost, skinka och grönsaker. 

Tar med kameran ikväll så att ni får se lite showbilder i morgon. Ha en skön dag! Det är ju nästan varmt ute, bara -6°C!!

3 kommentarer:

  1. Önskar dig en trevlig kväll, ja ska oxå på julbord ikväll. Får se hur det går för oss båda.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. mumsigt med julbord :) hur mycket kunde du äta tro? hehe

    SvaraRadera
  3. Malin: Tackar. Det gick bra för mig, hoppas det gick bra för dig också :) Kram

    JD: Faktiskt en hel del, eftersom vi satt så länge.

    SvaraRadera