onsdag 29 december 2010

Utmaningen, dag 29

Vad har du lärt dig denna månad?

Vad har jag lärt mig? Vet inte om jag har lärt mig något speciellt när det gäller utmaningen, för jag antar att det är det som avses... Men annars har jag t.ex. lärt mig att jag tål pepparkakor men inte lussekatter. Att jag blir full på lättglögg, eller i alla fall berusad. Att jag fortfarande inte tål hyacinter. Att jag har världens trevligaste bloggläsare, i alla fall ni som kommenterar, ni andra vet jag inte vilka det är... Att jag fortfarande hatar snö och kyla. Att julmat är gott men den gamla vanliga maten godare. Att man måste ta bort hinnorna på apelsiner annars får man ont i magen. Att filmen Mamma Mia är lika bra nu som den var första gången jag såg den (har nog sett den 10-15 ggr).  Ja, det var lite av vad jag har lärt mig i december... inte särskilt livsavgörande kunskaper, men ändå...

2 kommentarer:

  1. My god vilken skillnad!!!! Du ser ju jättefin ut nu vännen!! Du såg bra ut då med men mycket bättre nu. Det syns i dina ögon att du trivs och har mer glädje i hela din uppenbarelse. Jag känner likadant och jag tror att du som jag och alla andra som gjort GBopen håller med när jag säger att det enda onda i allt detta är att vi inte gjorde open tidigare. MEn sådana här beslut måste mogna fram och ja, det är ju oftast efter en sån här bild som det beslutet tas eller har jag fel. Så var det för mig iallafall...
    Nu kan det bara bli bättre. 2011 kommer att bli ditt år & mitt, å alla andras också!!
    Kramen vännen
    i

    SvaraRadera
  2. All ny kunskap är berikande :)
    Jag äter apelsin med "hinnor" utan problem, äter nog 3 om dagen just nu ;)

    kram

    SvaraRadera