söndag 3 april 2011

Dag 17 – Mina dåliga sidor

Glömde detta igår...

Jag har en hel del sidor som jag inte tycker om:
  • Jag blir ofta sur när jag inte får som jag vill.
  • Jag är väldigt självkritisk.
  • Jag jämför mig alltid med andra, precis som om allt vore en tävling.
  • Jag lyssnar inte på mig själv när jag säger till mig att jag skall/inte skall göra vissa saker.
  • Jag är väldigt bra att klanka ner på mig själv, utseendemässigt eller på andra vis, precis som om ifall jag inte gör det så gör andra det. Bättre att vara förutseende :)
Det var en del det. Och listan är inte slut, bara mitt minne...

1 kommentar:

  1. Nu när jag ser din lista så inser jag att jag LÄTT kan lägga till det där med självkritik på min lista. O just nu är jag precis där...men det kan vi ta på msn

    kram

    SvaraRadera