lördag 9 april 2011

Dag 24 - Första bloggen jag började följa

Oj, det var inte lätt. Kollar i min blogglista och den jag tror jag har följt längst, som jag fortfarande följer, är Katarina (Soulsister). Det var ett par månader in på min Xtravaganzadiet som jag började läsa henne och vi har blivit mycket bra vänner. Emma träffade jag via en blogg som skrevs av en som kallade sig Vickenickan, vi fick kontakt via kommentarerna. Det var innan jag började med Xtravaganza, och således innan denna bloggen startade. Emma började inte skriva blogg förrän långt senare, så henne kan jag inte räkna.

Nej, jag tar tillbaka det jag skrev ovan. Katarinas var inte den första, det var Jennys. Jag kollade på kommentarerna i min egen blogg och Jenny kommenterade i mitt femte inlägg (innan dess var det bara familjen). Så Jenny var den första!!

Och jag måste tillägga att jag har haft det höga nöjet att träffa alla dessa 3 trevliga tjejer IRL :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar