söndag 3 april 2011

TÄVLING!!

Nu kör jag igång en tävling-i-tävlingen i samband med Proderms Soljakt på Facebook! Man är alltså med och tävlar om två priser. Priset här på min sida är att fem personer vinner Proderm Solmousse, en helt unik solskyddsprodukt! Priset på Proderms Soljakt, som du alltså samtidigt är med och tävlar om, är en resa för fyra till Engelberg i de schweiziska alperna!

1. Var med i Solbildsjakten på Facebook genom att bidra med din bästa solbild. Du behöver inte vara vän med mig på Facebook för att vara med, men du måste ha ett Facebook-konto.

2. För att jag ska veta att du är med och tävlar: blogga om att du är med i Solibildsjakten och länka till din bild så kan andra också rösta på den. Lämna en kommentar här med länken till ditt blogginlägg så jag vet att du deltar i min tävling.

3. Har du ingen blogg: meddela mig genom att maila minst 5 vänner där du berättar att du är med i Solbildsjakten och vill att vännerna ska rösta på din bild (länka till bilden), cc'a mig i mailet.

4. Av er som är med kommer jag välja 5 personer som blir belönade med en solmousse.

Jag kommer att dra vinnarna vid lunchtid på lördag den 9 april söndag den 10 april.

Jag är själv med i den stora tävlingen, här är min bild. Ni får gärna rösta på den med :)

9 kommentarer:

  1. Du har fått en BloggAward av mig! Detta innebär att du skall berätta åtta saker om dig själv, som vi läsare förhoppningsvis inte kände till sedan tidigare, och därpå skicka awarden vidare till åtta andra bloggar som du uppskattar.

    SvaraRadera
  2. Ja e me o tävlar

    http://soulsistersdiary.blogspot.com/2011/04/tavling.html


    kram

    SvaraRadera
  3. Jag är inte med och tävlar, men hoppas du vinner! Sedan undrar jag såklart vad det är som är så unikt med den "helt unika solskyddsprodukten"? :)

    SvaraRadera
  4. Emma: Det är inte jag som skrivit texten... som du ser på bilden är jag inte så bra på att använda solskyddsprodukter :)

    SvaraRadera
  5. Tjingeling!

    Då har jag röstat på dig!

    Kram och lycka till!

    Kati

    SvaraRadera
  6. Det som är unikt med Proderm är att det är den enda solskyddsprodukten som finns i mousseform, vilket gör det jätteenkelt att smörja in både vuxna och barn. Dessutom slipper man smörja in sig så ofta!

    SvaraRadera
  7. Jag tar chansen och är med och tävlar!!

    http://jennieskrypin.blogg.se/2011/april/tavling-hos-lena.html

    SvaraRadera
  8. Nu är jag oxå med, och det med massor av bilder, säkert uppåt tio stycken :-) Jag skall då alltid ta i!!
    http://gunsanart.blogspot.com/2011/04/solbildsjakten.html
    ha det så skönt på altanen!
    Kram till dig o Corny

    SvaraRadera
  9. Nu är jag också med, vill hålla lite låg profil på FB av olika anledningar jag ej skriver ut här,därav ej mitt riktiga namn därinne.
    http://apps.facebook.com/solbildsjakten/?p=photo&id=232

    SvaraRadera