fredag 13 maj 2011

Funkar det nu?

Blogger har legat nere sedan igår kväll, kan man våga tro att det funkar nu? I morse var första morgonen jag inte har skrivit ett inlägg sedan jag startade bloggen i september 2008, bortsett från de dagar jag var i Tyskland i somras. Tänkte bara ge ett kort livstecken ifrån mig innan jag "kraschar" på soffan.

Gårdagen kan sammanfattas med några ord: simma, jobba, lunchpromenad, jobba, handla, eftermiddagspromenad, jobba. Slutade jobba vid 20.30, då gick ögonen i kors. Jag fick med mina promenader ihop lite drygt 14.000 steg, och det är jag nöjd med.

Ha en skön fredagskväll, återkommer (förhoppningsvis) imorgon.

PS. Ser att torsdagens inlägg är borta, hoppas det kommer tillbaka...

2 kommentarer:

  1. verkar vara mycket problem i bloggvärlden just nu. Fösta blogg.se och nu blogger...

    SvaraRadera
  2. Nu verkar allt vara som det ska o inläggen som var borta har poppat upp igen :)

    Ha en fin dag
    kram

    SvaraRadera