onsdag 6 juli 2011

Tacksamhetsalfabetet: E



Idag är jag tacksam för min pappa Eje...






(ja, det är jag på bilden)



och min brorsdotter Emma.










Jag är också, en dag som idag då jag är helt slut efter gårdagen, tacksam för Egentid.

Jag är också tacksam för att jag är en Envis person som (oftast) inte ger upp när det gäller min viktminskning.

Jag är tacksam för att jag oftast har så bra Ekonomi att jag kan unna mig det jag vill ha, t.ex. Elektriska apparater (älskar elektriska apparater).

3 kommentarer:

  1. Det finns mycket att vara tacksam för här i livet. Just nu är jag tacksam över att det inte är höger hand som jag har en "misstänkt fraktur i båtbenet" i eftersom jag är högerhänt. Även glad över att det inte spelar någon roll att vara gipsad på sommaren eftersom jag int gillar att simma i havet .
    Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Jaaa, så bra med Egentid. Att jag missade den!

    Undrar vad du kommer på, på F....

    SvaraRadera
  3. Mamma Mia: Oj, det var inte kul med gips på sommaren. Varmt... Kram

    Katarina: Bästaste av allt ju :) På F har jag 3 saker än så länge, får se vad som poppar upp i huvudet under dagen :) Kram

    SvaraRadera