lördag 11 augusti 2012

Handling & siesta

Nu ska vi se om det går att skriva ett kort inlägg på telefonen... Jag har idag hunnit med att sitta lite i solen vid poolen, bada flera ggr, äta en toast i poolbaren, promenera till Lidl och handla och att ta en siesta i mitt svala rum.


På Lidl såg allt ut som vanligt, med erbjudanden och allt, bortsett från att jag inte fattade ett skit av vad det stod på skyltarna... Köpte sallad, gurka, tomat, morötter, tonfisk, skivad kalkon, vitt vin och cola zero. Sen sov jag middag. Var väldigt snuvig och kände mig uschlig efter handlingen, så det var skönt att sova lite.

För er som inte är vän med mig på facebook får jag väl också visa hur det såg ut vid poolen tidigare idag.




Oj vad knepigt det var att få in bilderna. Jag får göra detta i datorn istället. Nu väntar jag på Solresors representant som kommer hit om en halvtimme. Sen ska jag nog bada lite innan det blir dags att hitta någonstans att äta middag. På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar