lördag 11 augusti 2012

Livstecken

Gomiddag! Inget internet pa rummet. I hotellbeskrivningen stod det Gratis Wi-Fi pa rummet, vid poolen och i lobbyn. I verkligheten ar det en stationar dator i lobbyn... Vi har klagat, far se vad de gor at saken. Inga bilder blir det forran/om detta loses....

Resan ner gick bra, hade bara panik nar vi startade. Varmt ar det. Det har med att smita ut till poolen kl 5 kan jag ocksa glomma, poolen oppnar inte forran kl 8... Massa andra saker de skrev om hotellet stammer inte heller... vi far se vad de sager ikvall. Mitt rum ligger allra langst bort, pa "undantaget" och det kan ju vara bade bra och daligt. Bra om det ar ett jakla liv vid poolen pa kvallarna, mindre bra om man vill traffa folk.

Idag blir det nog stranden, var nere och doppade fotterna forut och det ar 25°C i vattnet. Minst. Jag trodde att jag skulle till Knossos i morgon, men det ar visst pa torsdag. Just nu horde jag skype-signalen och bakom mig sitter en dansk och skypar. Tydligen kan man fa ett losenord till det tradlosa internetet har i lobbyn. Det innebar att jag kan ta med mig min dator hit senare och skriva med vettiga bokstaver. Ladda bilder ocksa. Men det basta vore ju om jag fick det pa rummet som de lovade.

Nu har ni i alla fall fatt lite livstecken. Ha det bra!!

1 kommentar:

  1. Hej Lena!

    Härligt att höra att det gått bra och att du är på plats. Mindre kul är det förstås med de saker de sagt ska finnas inte finns där...

    Njut av en härlig dag och hoppas det blir en massa sol & bad!

    Kram Maggan

    SvaraRadera