måndag 17 augusti 2015

Måndag igen

Gomorron. Så var det måndag igen. Det bästa med att jobba igen efter semestern är att man kan njuta av helgerna. När man har semester är det ju helg varje dag...

Igår gick jag inte i många knop. Jag var iväg och handlade på eftermiddagen, det var allt. Maten gick väl sådär, men nu kan jag säga att allt onyttigt jag hade i skåpen är borta. Antingen har jag slängt det eller ätit upp det. Puts väck! Nu skall inget mer onyttigt in här!

Veckan har ju inte gått precis så bra som jag hade tänkt mig, så där kan det väl bara bli bättre denna veckan. Invägningen i morse var väl så där. Jag väger mig varje dag och märker att jag hoppar som en guttaperkaboll, det har jag alltid gjort. Mitt minus idag var mindre än det var igår, säkert bara för att jäklas. Resultatet för veckan blev i alla fall -0,4 kg.

Hoppas jag får tillbaka min moppe snart, jag måste ringa dem i morgon och fråga. De har bara öppet tisdag-torsdag, i alla fall hade de det förra veckan. I vanliga fall har de öppet tisdag-lördag, så idag är det garanterat stängt.


Söndag 16 augusti 2015:
Motion:
5.259 steg (hälsosamt tempo 3.104 steg)
51 aktiva minuter
(mål 10.000 steg/100 minuter)

Mat:
Frukost: Gröt av grynblanding, Stevia, kanel och jordgubbar
Mellis: -
Lunch: Tacogratäng
Mellis: En liten bit kyckling
Middag: Nötfärsgryta med sjögräsnudlar

Bättring på alla plan måste det bli!!

Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar