onsdag 17 september 2008

Utmanad!

Blev utmanad av "Tråktanten"...

5 saker i min frys:
Kaffe (till mamma)
Isbitar (och is, den är inte avfrostad på länge)
Köttbullar (till systersonen)
Morötter
Bär

5 saker i min handväska:
(använder inte handväska, bara ryggsäck)
Plånbok
Mölndalshäftet
Deo
Huvudvärkstabletter
Regnbyxor

5 saker i badrumsskåpet:
Allergimediciner
Parfym
Munskölj
Plåster
Tandborste

5 saker i min garderob:
T-shirts
Jeans
Tröjor
Dukar
Alla mina fotoalbum (!)

5 st jag utmanar:
Malles sida
Jenny's väg mot favvojeansen på vinden
Från xtravaganza till tjejklassikern
Theans blogg
No Ifs, Ands or Butts just Xtravaganza

3 kommentarer:

  1. Utmanar på vad? Att gå ner i vikt? You´re on ;-)

    Tränar du något? Jag gymmar 2 ggr i veckan och promenerar varje dag. Det gör också sitt till att bli pigg!

    Lycka till och Keep on fighting ;-)

    SvaraRadera
  2. Konstigt att du inte känner dig piggare då... hur är det med motivationen? Är den fortfarande på topp? Jag är på toppen än så länge, är glad så länge det varar *ler*

    SvaraRadera