fredag 10 oktober 2008

Jag älskar XV:s våg!

Nu har jag varit och vägt mig och tränat. Idag skrev jag av värdena på dagens och tidigare värden. Jag har justerat värdena i listan till vänster. Hela 17,1 kg totalt! Min våg hemma sa "bara" 15,9 kg i morse, så det var en glad överraskning. Var ensam när jag tränade, det var bara jag och ägaren där. Skönt att slippa brottas med massa andra.

För er som bor i Göteborg med omnejd kan jag tipsa om att Xtravaganza anordnar en promenad för Bröstcancerfonden lördagen den 25/10 med start kl 11.15 från Mölndals Centrum. Det är 3,8 km att gå, med eller utan stavar. Det kostar 3o kr som oavkortat går till Bröstcancerfonden. Det kommer att finnas tipspromenad med vinster som handlarna skänkt, auktion med Ingvar Oldsberg (trodde ägaren) och massa annat kul. Om det är någon som har lust att gå, säg till så kan vi gå tillsammans!

Nu har jag duschat och skall bara slappa resten av kvällen. SKÖÖÖNT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar