söndag 26 oktober 2008

Äntligen!

NU har jag passerat -20 kg (eller rättare sagt -20,6) på min våg också. Fick fylla i min delmålstabell idag, det är alltid kul. Nu är det 4,4 kg kvar till nästa delmål :)

Hoppas, hoppas, hoppas inte jag blev sämre av gårdagens äventyr. Vaknade nu på morgonen med ont i halsen igen (det försvann i torsdags). Jag måste till jobbet i morron, det är inget snack om annat.

Provade en del av kläderna jag fick av Sara igår innan jag gick och la mig. 3 byxor som passar med en gång! Tack Sara!

Det händer alltid konstiga saker på min altan när det blåser så mycket som det gör nu. Kolla bilden! Bordet har blåst upp i hammocken, det är inte jag som har lagt det där! Stolen stod på helt andra änden av altanen (bakom där jag står och fotograferar i den bortre dörren) och den har vandrat av sig själv (lustigt att den inte fäller ihop sig på vägen).

2 kommentarer:

  1. Jag är väl också lite ensamvarg av mig, drar mig gärna undan. Samtidigt älskar jag att umgås med folk. Det är väldigt delat det där. Jag vill inte bjuda hem folk eftersom j ag tycker jag har det så rörigt hemma med tanke på att vi har mycket djur och bor på gård och vi inte är de mest pedanta i stan...
    Grattis till viktnedgången, härligt! :)

    SvaraRadera
  2. Låter som du haft en bra helg så här långt :o) Härligt att spräcka 20-talet!
    Snygg jacka också :o)

    SvaraRadera