lördag 8 november 2008

Skön promenad

Tog en lång promenad efter att jag pulvrat lunch. 68 min i rask takt, det blev en genomsnittshastighet på 110 steg/minut. Gott trött efteråt, och INGEN ISCHIAS :) Det kanske håller i sig? Nästa gång jag går ut i den här typen av väder skall jag inte ha på mig min nya jacka. Den var tung att bära mot slutet...

Jag har ju skrivit upp hur många steg jag har gått varje dag sedan den 12 maj i våras. Kan meddela att jag idag har passerat det imponerande talet 1.500.000 alltså en och en halv miljon steg. Det är många steg det...

Nu skall jag ta mina onda fötter och min onda rygg och krypa upp i soffan med en god bok som kom från England i posten igår. På återhörande.

1 kommentar:

  1. Hmmmm...1,5 miljoneer steg. Tala om att ge lata mamma dåligt samvete!

    SvaraRadera