lördag 29 november 2008

Nya recept och ny bild på mig

Fick nedanstående bild från mamma, som har justerat bilden eftersom den var tagen på för nära håll (korrigerat för att bilden blev förvrängd).

Kanske jag skall lägga upp detta som min nya profilbild? Eller också väntar jag tills mamma kommer på torsdag och kan ta en ny, då är jag säkert vackrare i håret än vad jag är här...

Jag har lagt upp 3 nya recept idag, på den andra bloggen. Jag har lovat brorsan att betygssätta maträtterna när jag har provat. Då blir det också bilder. Jag blir hungrig bara jag skriver in dem...

Var och fyndade på ÖB idag och kom hem med en massa blockljus, tvättmedel, schampoo, balsam bland annat. Var på väg att vända när jag gick utanför dörren, eftersom det regnade, men jag kände att jag måste ut. Det var säkert 2 veckor sedan jag körde moppen, så det var lite ovant.

Nu skall jag bara slappa.... Ha en skön lördagskväll, ni där ute i cyberspace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar