måndag 8 december 2008

Kom igen å rösta nu då!

Är det bara 4 personer som vill vinna ett halsband??? Sofia, Emma, Ing-Marie och Carina är de enda som röstat. 2 av dem är mina arbetskamrater som redan köpt halsband från Malin...

Gå in på det här inlägget och skriv vilket halsband du vill vinna (länk till Malins blogg finns också i det inlägget).

Det är ju snart dags att ha själva tävlingen. Eftersom de 4 som röstat alla har röstat på olika halsband så blir det jag som väljer om ingen mer lägger sin röst.

Är det sen bara de 4 som tävlar så blir jag riktigt besviken...

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Självklart ska jag rösta. Jag röstar på: http://3.bp.blogspot.com/_EWQ3CW5UbEY/SRNZY6di-FI/AAAAAAAAAdM/srCefGZ-smE/s1600-h/rosahj%C3%A4rtan.JPG

    Jag läser din blogg dagligen. Du är en inspiration och jag tycker om att du skriver dina inlägg så tidigt på morgonen. När morgontrötta jag vaknar så finns det ett färskt inlägg:o)
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Hej Anneli! Dig har jag inte sett här tidigare, har du någon egen blogg? Vad kul att du gillar det jag skriver. Att jag skulle vara en inspiration för någon är ju helt underbart!! Å vad jag blir glad :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag har varit inne på din blogg ett bra tag, men är kass på att komma på något bra att skriva. Har ingen blogg men har funderat på det.
    Jag har själv kört Extravaganza men klarade bara två veckor innan kropp och psyke sa ifrån. Funderar på att köra en kortare sväng snart igen.
    kram

    SvaraRadera
  4. http://4.bp.blogspot.com/_EWQ3CW5UbEY/SRnwy9gZ7yI/AAAAAAAAAfY/IxN1jWHJcYw/s1600-h/glaskuber.JPG

    Detta tycker jag att vinnaren ska få :-) Själv är jag inget halsbandsfantast därför har jag inte varit in och kikat på halsbanden. Jag har ett guldlöv runt halsen som minne av min lärarexamen och det sitter där det sitter *ler*

    SvaraRadera
  5. Annelie: Kul att du skrev nu i alla fall, och lycka till med XV om/när du fortsätter!!

    Thean: Man kan ju vara med i tävlingen och hoppas att man vinner en julklapp till någon annan! Halsbandet kommer att komma före jul, så det är ju ett bra tips.

    SvaraRadera
  6. Jag skulle gärna vilja ha : http://1.bp.blogspot.com/_EWQ3CW5UbEY/STLjKrKeGEI/AAAAAAAAAho/9WbBkS4mxsI/s1600-h/l%C3%A5ngts%C3%B6tvatten.JPG
    Jättefint! Kram

    SvaraRadera
  7. Nu är det 2 röster på samma halsband. Blir det detta blir det dock lite annorlunda, då Malin meddelar att just den cirkeln inte går att få tag i längre. Men det går säkert att lösa på något annat sätt.

    SvaraRadera