fredag 27 augusti 2010

Då var det nr 1.000 då....

Gomorron. Inlägg 1.000 kommer att bli precis lika ointressant som nr 999.... var på jobbet igår, men mådde inte bra, så jag blir hemma idag också. Förutom huvudvärken och halsontet som kom tillbaka så tillkom även ont i örat. Nu skall jag vila idag och hela helgen så att jag är fit for fight på måndag igen. Tur att jag inte har några planer i helgen!

Hittade en kul sak i Katarinas blogg, anta utmaningen den som vill, sno den om ni vill. Det går ut på att ni skall beskriva min blogg med ETT ord. Det är ju jättesvårt! Sitter här och funderar på hur jag skall beskriva Katarinas blogg, men har inte kommit på något bra ord än....

nu skall jag lägga mig ner igen. Kanske inte den bästa av dagar att ha utmaningen ovan, idag blir ju ordet helt klart "ointressant"... Sorry för det :) Hoppas nästa vecka blir bättre, för då skall det simmas, jag skall gå på våtväst och på torsdag börjar kören. Denna veckan har inte alls varit kul, så nu bestämmer jag att det skall bli bättre nästa vecka! OK? Ha en skön fredag!

6 kommentarer:

  1. Jag har 2 ord för din blogg, ja vet att det är One Word utmaning men jag kan dela upp kommentaren i 2 om det känns bättre ;)
    Igenkännande & Inspirerande!
    Det är ju därför jag började följa den till att börja med, och varför jag läser den varje dag.

    Många kramar till fina dig o krya på dig vännen

    SvaraRadera
  2. Du hade en liknande "utmaning" för ett tag sedan, samma bild tror jag och man skulle utmana typ fem pers att sätta ett ord på sin blogg och så utmana fem nya.

    Då skrev jag "pålitlig" om din blogg, för att jag vet att varje morgon finns det ett nytt inlägg att läsa när jag har vaknat! Samma sak gäller ännu :)

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Vila och njut av helgen!

    Ett ord för din blogg = gemytlig.

    Antar utmaningen till min blogg... om en stund.

    Trevlig helg! Älskar dig!

    Kati

    SvaraRadera
  4. Vardaglig (& igenkännande) ja jag vet att det var två ord men det inom () behöver du ju inte läsa högt.....???!!!

    Kramen i

    SvaraRadera
  5. Tack för de fina orden :) Emma, har inget som helst minne att jag har kört detta tidigare... Sorry :)

    SvaraRadera