lördag 4 september 2010

Utmanad igen

Blev igår utmanad av min svägerska Katherina. Jag har gjort denna utmaning tidigare, men eftersom jag varje nyår flyttar föregående års bilder till en annan mapp (och jag blev utmanad förra året), så blir detta en annan bild. Här är reglerna:

- Gå in i mappen där dina bilder ligger
- Gå sedan till den sjätte mappen
- Välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
- Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
- Utmana sex andra personer och länka till dem

Att detta är Cornelia förstår ni. Tillsammans med 3 korsordstidningar och en ask Läkerol :) Så mycket annat finns inte att berätta om bilden.

Jag utmanar:

6 kommentarer:

  1. Kul att du antog utmaningen... en fin bild på Cornelia.

    Jag fick ju lägga ut en inte så vacker bild på mig själv... pust... såg ut som trollet Rulle i nöjesmassakern.

    Kati

    SvaraRadera
  2. Den här utmaningen kan bli roligt för det ka vara filket foto som helst som ligger där....Fin bil på fin katt!

    SvaraRadera
  3. Kul, jag antar den utmaningen direkt. hoppas bara att jag fattat den rätt.
    Kramen i

    SvaraRadera
  4. Japp, nu har jag provat. HAde tyvärr inte 6 bloggisar att utmana men det får gå. Hur kul som helst!

    Kramen i

    SvaraRadera
  5. Kati: Haha, bilden var kul :) Du såg lite mysko ut... kram

    Sandra: Anta utmaningen, även om jag inte namngav dig. Det är så svårt att välja vilka man skall ta... Kram

    Inger: Kul att du också antog den! Kram

    SvaraRadera
  6. Det är ju inte varje dag lillasyster tar sig in och läser storasysters blogg, men nu har hon gjort det... upptäckte att storasyster jobbar efter delmål igen/fortfarande!? Kanske dags för lillasyster och storasyster att börja belöna storasyster igen... bio/annat skoj...

    Vad tror storasyster om det?

    Kram från lillasyster

    SvaraRadera