lördag 4 december 2010

Utmaningen, dag 04

En dålig vana du har.

Inte snack om saken:

Jag somnar ALLTID på soffan. Varför lär jag mig inte? Denna bilden är tagen Midsommarafton 2007 av mamma, när båda katterna levde. De ligger så gott vid mina fötter. Mamma och jag har säkert ätit för mycket och behövde vila lite. Hon på min säng och jag i soffan. Nu är det ju inte dagtid jag har "ont" av att somna i soffan, utan kvällstid. Det är mycket sällan som jag går och lägger mig utan att ha sovit en snutt eller två i soffan. Turligt nog är den väldigt bekväm!

6 kommentarer:

  1. Som man bäddar får man ligga...hehe..

    Kram!Kati

    SvaraRadera
  2. Hehe, själv kan jag knappt somna på en soffa alls :)

    tack för din kommentar, den värmde :D bugar och bockar!

    SvaraRadera
  3. hahaha, min man sov i soffan i, jag tror 4 år innan han hittade tillbaks till sängen. Han påstår att jag snarkar - förstår inte alls vad han menar. nu har vi egna rum och faktiskt - sover mkt bättre båda två. En rolig bild det där. Och jag förstår om du inte tar bild nr 2 som profilbild på FB. Men den var rolig hur som helst...

    Kramen i

    SvaraRadera
  4. Kati: Japp :) Somnade lika mycket i soffan när jag hade den blåa skinnsoffan, du vet den jag fick när pappa och Marita sålde huset. Fast den var så obekväm och kort att jag fick fruktansvärt ont i kroppen. Denna sover man som en prinsessa i! Kram

    JD: Oj, där har jag inga problem!

    Inger: Eget rum är smart! Tror man sover bättre då. Sen kan man hälsa på varandra ibland :) Bild nr 2 är liksom inte jag... :) Kram

    SvaraRadera
  5. sen sover du gärna där så dina gäster kan få sova i din säng, det uppskattas :)

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Katarina: Men så fick du onda ögat av Corny också!! Kram

    SvaraRadera