onsdag 8 december 2010

Utmaningen, dag 08

Månadens mål med förklaring.

Jag har flera mål denna månaden:
  • Viktmålet får väl vara att klara nästa delmål, det borde jag väl göra eftersom det bara är 7 hg kvar om jag inte minns fel.
  • Jag behöver röra på mig mer. Mer promenader och så behöver jag börja simma igen.
  • Matmässigt handlar det om att fortsätta sköta sig men ändå unna mig lite gott i jul.
  • Och så behöver jag lära mig att inte stressa ihjäl mig på jobbet och att skita i de stora högarna med ogjorda saker. De får bli klara när de blir klara. Detta blir nog svårast, tvivlar på att jag kommer att klara det...

3 kommentarer:

  1. det där låter bra :D
    man måste unna sig till jul, hihi!

    SvaraRadera
  2. Vem tackar dig om du stressar ihjäl dig?? Du är bara människa med två armar och hjärna, ta en sak i taget...... det är bäst så.

    SvaraRadera
  3. JD: Mamma och jag kommer inte att ha så mycket på julbordet, men nått smarrigt skall det väl bli!

    Stina: Ingen. Det är jag själv som inte får ro. Jag som inte mår bra när jag inte jobbar. Så enkelt är det. Ingen tvingar mig.

    SvaraRadera