lördag 11 december 2010

Utmaningen, dag 11

Ett annat foto på dig och dina vänner.

Passande nog så skulle ett hemligt överraskningsbesök ske just idag. Jag och Imsavimsa skulle överraska Scrapmoster, som skulle stå på julmarknaden i Surte. Imsavimsa vill inte vara med på bild, hoppas denna "maskning" duger... (tack mamma!). Det här är i alla fall jag och två nyfunna vänner!! Mina andra bloggvänner betyder också väldigt mycket för mig!!

Gissa om hon blev paff när vi kom! Jag skickade fram Imsavimsa först, som inte skulle bli igenkänd då hon inte publicerat någon bild på sig, för att reka läget. När vi konstaterade att vi hittat rätt bord så kom jag fram. Hon kände igen mig :) Riktigt roligt var det. Berättar mer och visar mer bilder i morgondagens inlägg.

8 kommentarer:

  1. Vad roligt att bege sig med en bloggvn för att överaska en annan!

    SvaraRadera
  2. Den duger :). Det var jättekul att träffa er två irl :). Det får vi göra om. O Scrapmosters min när hon funderade på vem jag var, den var bra ;).
    Tack för idag :).
    Kram

    SvaraRadera
  3. oh vad roligt att ni träffades :D
    bor ni i sthlm allihopa? :)

    ja men ett snitt på 0.6 är ju bra, det var ju mer längesen du gjorde det. mitt snitt kommer säkert sjunka snart det med!

    SvaraRadera
  4. haha förlåt, men jag kom på de efter jag skrev att ni bor i gbg, för de har jag ju sett på bloggen :D
    jag är trött ;) haha

    SvaraRadera
  5. Gu så kul! Önskar jag kunde få vara med :)

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Hahahahaha, ja det var verkligen jätteroligt när ni kom. Fy tusan vad jag fundera på Imsavimsa där...hm... Jaja den bjuder jag på liksom..

    KRamen i

    SvaraRadera
  7. Sandra: Ja, det var väldigt mysigt. Ingen av oss hade träffat de andra två tidigare :)

    Imsavimsa: Minen var obetalbar!! Kram och tack själv!

    JD: Ingen koll alls :)

    Katarina: Bloggträff kommer i januari eller februari, bara att packa väskan och komma upp! Mer info kommer senare! Kram

    Inger: hehe, skulle haft kameran uppe tidigare! Kram och tack för idag!

    SvaraRadera
  8. ÅHH va kul o få se er allihopa! :)) SKa bli så kul att få träffa er!! Ser fram emot vår bloggträff. / M :)

    SvaraRadera