måndag 13 december 2010

Utmaningen, dag 13

En bild på mitt hem.

Som ni vet kan jag aldrig nöja mig med en bild... så här kommer flera. Bilderna är från 2008 och 2009 (och redan tidigare visade på bloggen), men det ser ungefär likadant ut nu, fast inte lika städat (och nu är ju juleljusen uppe). Det är för mörkt och stökigt för att ta bilder här nu.

Vardagsrummet med en av utgångarna till min jättestora altan.

En annan vy i vardagsrummet.

 Hallen från vardagsrummet.

Köket, som inte har några fönster.

Mera kök.

Sett från hallen.

Jätteintressant, men så här ser det ut i mitt badrum :)

Sovrummet, fast klösbrädan står nu till vänster i bild.

Arbetsrummet, som numera har stor skärm och annat roligt.

Det var mitt hem det. När kommer ni och hälsar på?

3 kommentarer:

  1. Som alltid ett fint hem... meden helt fantastisk altan.

    Gärna en tjejträff mellan svägerskor med god mat, dryck, film och övernattning.

    Kati

    SvaraRadera
  2. Där har man ju varit så man känner igen sig :)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Kati: En sån träff som vi hade i somras får vi ta och göra om till sommaren. Hur mysigt som helst! Och soffan är ju bekväm, det vet du :) Kram

    Katarina: Cornelia hälsar att nästa gång du kommer och hälsar på får DU ligga i soffan, inte i hennes säng! :) Kram

    SvaraRadera