tisdag 28 december 2010

Utmaningen, dag 28

Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?

Eftersom jag har fått så många nya läsare det senaste året väljer jag att visa en bild från hur jag såg ut när jag började min "resa" för 2,5 år sedan. Usch. Mår illa när jag ser dessa bilderna... men det är nyttigt. Först en bild på hur jag ser ut idag. Jag hade egentligen tänkt ta en helfigursbild och lägga upp, men jag mår skit och orkar inte. Därför får ni än en gång en bild från julafton, nästan dagsfärsk men dock inte helfigur. Ni får helt enkelt tänka er resten :)
 
Sen den andra bilden då. Jag vill verkligen inte lägga ut den, men den ligger ju redan på bloggen så den är ingen hemlighet. Tagen på min födelsedag 2008. OK. Ingen återvändå. Här kommer de. Håll till godo.
 
Usch. Det var när jag såg dessa bilderna som jag bestämde mig för att göra något. Ett par veckor senare började jag med Xtravaganza. Bra beslut, även om det inte gick så bra för mig sen. Men om jag inte hade kört med pulver så hade jag kanske fortfarande haft huvudet i sanden och sett ut som ovan, eller värre.

13 kommentarer:

  1. Nu har jag ju sett den bilden innan men WOW vilken otrolig skillnad när man ser dem så här ihop i ett inlägg. BRA JOBBAT vännen!

    kram

    SvaraRadera
  2. Oj vilken skillnad. Du är superduktig.

    Kramis

    SvaraRadera
  3. JÖSSES, vilken skillnad. Va duktig du har varit.
    Längtar till jag kan lägga ut sådana bilder också.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är verkligen stor skillnad Lena. O jag är helt med på vad du menar när du säger att det var bilden som gjorde att du bestämde dig. För så har det varit i mitt fall också, en bild som avgjorde det hela. Bra kämpat :).
    Kram

    SvaraRadera
  5. Helt fantastiskt, Lena! Vilken förändring! Känn dig stolt.

    SvaraRadera
  6. oj kolla in vilken skillnad :D du ser mycket lyckligare ut nu!

    SvaraRadera
  7. Tack för alla fina kommentarer!! Kram till er :)

    SvaraRadera
  8. Men vilken skillnad, vad duktig du har varit. Vad du jobbat på duktigt. Jag känner mig ganska peppad nu att göra något åt min vikt,ska bara peppa färdigt först...

    SvaraRadera
  9. Helt otroligt...GRATTIS... DU ÄR ETT FÖREDÖME... vi andra (jag i alla fall) följer...

    Du är duktig Lena... fortsätt... håll ut... men du skall veta att jag älskar dig för att du är Lena.. du är lika värdefull och viktigt oavsett vikt.... men må väl.. det är viktigt.

    Ha det gott!

    Kati

    SvaraRadera
  10. Duktiga Lena, jättebra jobbat!!!

    SvaraRadera
  11. Vilken skillnad. Fantastiskt roligt att se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här var ju ett gammalt inlägg. Lite har hänt sedan dess...

      Radera
  12. Riktigt starkt av dig :) detta borde ge mig inspiration att försöka komma ner i vikt.

    //Micke (Kungsbacka)

    SvaraRadera