söndag 9 januari 2011

Tävling!!

Bara så där kände jag för att ha en tävling/utlottning. Detta för att jag hittade en tidning hemma som jag nyss beställt, fråga mig inte varför. De kallar det för en bok, men jag tycker det ser ut som en tidning. Den heter i alla fall "Träna hemma" och kostar runt 70 kr. Inte alls min grej, så nu vill jag lotta ut den till er. Här är lite bilder på framsidan och innehållsförteckningen. Det verkar vara en bra tidning med massa bilder!



Intresserad? Skriv en kommentar om att du vill vinna tidningen. Lånar du en av bilderna (klicka för större format), skriver ett eget inlägg på din blogg med länk hit och lägger in direktlänken i kommentaren här, så får du ytterligare en lott.

Jag drar en vinnare nästa lördag, någon gång på dagen. Lycka till!

11 kommentarer:

  1. Låter ju både kul och intressant, I'm in!

    SvaraRadera
  2. Självklart vill jag vinna den. Träning har jag ju inte mycket erfarenhet av, men behöver kanske en kick start nu, haha
    Skall även försöka länka (inget datasnille precis ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja va fan - jag är på´t jag med!!

    KRamen i

    SvaraRadera
  4. Provar med länken igen...

    http://mammamormormanniska.blogspot.com/2011/01/tavling-hos-mot-min-smala-lycka.html


    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag vinner gärna denna bok då jag precis börjat träna hemma för att försöka gå ner i vikt.

    SvaraRadera
  6. Testar min lycka :)

    SvaraRadera
  7. Hej....
    Vill gärna vinna har länkat ...

    //Cee

    SvaraRadera
  8. Jag vill vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  9. Hej! Är gärna med och tävlar, har länkat för extralott http://liselottess.blogspot.com/2011/01/tidning-151.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  10. Hej Lena. Tänk att jag missade detta tills nu, ändå har jag varit inne och läst din blogg. Ja ja.... hjärnan är nog inte riktigt med just nu. Tränar gör jag, men det känns inte så roligt för tillfället. Vill komma igång riktigt.
    Ha det riktigt gott.
    Stor kram.

    SvaraRadera