fredag 15 april 2011

Dag 30 - Saker jag saknar

Det finns egentligen bara en sak jag vill ha just nu, och det är något jag har velat ha länge... Nu har priset gått ner och det börjar bli intressant. Vad kan det vara? Jo, en sån här:


En vattentät mp3-spelare! Med vattentäta hörlurar! Tänk att kunna lyssna på talbok när man simmar, eller inte behöva ha varm kapuschong på sig när man promenerar i regnet. En sån här har jag velat ha jättelänge! Såg nu att priset är nere på 520 kr (inkl. hörlurarna) på Pixmania... Det är bara en viktig fråga som måste besvaras först: kommer den ihåg i vilken fil, och var i den filen, som man stoppade den? Eftersom den inte har någon display så blir det ju lite svårt annars. Jag har mailat de som gör den, skall bli spännande att se vad de svarar. Jag fyller år om 2,5 månader, och om svaret är ja på frågan ovan så blir det en sådan jag önskar mig i födelsedagspresent, om jag inte redan har köpt en... Å vad jag vill ha en sån här!!

Annars saknar jag ingenting, men skulle inte säga nej om någon ville ge mig en iPad eller en finare telefon med surfmöjligheter :)

3 kommentarer:

  1. En vattentät mp3 hade varit praktisk i o med att vi har pool :)
    Jag får helt enkelt simma snabbare om jag har en bra bok som väntar i mina lurar på torra land ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Och tänk hur länge jag skulle simma om jag inte blev så uttråkad...

    SvaraRadera
  3. Åh en sådan skulle jag vilja ha. Då skulle man kunna lyssna medans man badar också, jag simmar inte så ofta nämligen :)

    SvaraRadera