tisdag 19 april 2011

Dag 34 - Där tränar jag helst

Hade det inte handlat om pengar eller smidighet hade jag gärna varit kvar på Elixia. Det var ett lyxigt och fräscht gym det! Men det kostar nästan 3.000 kr mer/år om man räknar in att jag hade fått köpa ett separat simkort på Åby, så det var tyvärr inte något snack om att jag skulle behöva byta efter provperioden. Nu tränar jag alltså på Åby, där jag får både simning och gym för 3.795 kr/år (kontantpris). Gymmet är MYCKET mindre och inte alls lika fräscht, men för pengarna jag sparar så kan jag stå ut med det. Man kan ju ändå inte köra mer än en maskin åt gången... Simningen älskar jag ju, och det är väldigt praktiskt att bara kunna byta om direkt efter träningen och gå ut genom en annan dörr för att simma.

Så svaret på frågan blir alltså Åby. Det är en del av Life-kedjan ifall ni undrade :)

1 kommentar:

  1. Bara man får ut det man vill av sin träning så är det ju det viktigaste :)

    kram

    SvaraRadera