fredag 15 mars 2013

Inget att skriva om...

Gomorron. Skypade med pappas kusin igår, hon bor i Spanien för tillfället. Igår hade de 18°C. Varför är man här där det just nu är -13°C? Någon som har ett vettigt svar på det?

Här är det ganska jobbigt just nu, men gårdagen slutade i alla fall mycket bättre än den började. Idag får vi förhoppningsvis ett positivt besked. Det finns inte så mycket att skriva om som inte handlar om detta, som jag ju inte kan skriva om... Svårt att blogga då det uppfyller 110% av min tid...

Idag är det i alla fall fredag och de senaste veckorna när det varit så jobbigt har helgerna känts som en livlina man sträcker sig efter hela veckan. Jag älskar verkligen mitt jobb, men det är inte kul att vara där när man inte mår bra och är ledsen.

I helgen blir det förhoppningsvis en dagstur till Ellös med min styvmor Marita. Skall bli skönt att komma bort några timmar och krama lite på mormor Inga. Saknar henne.

Ha en bra fredag! Avslutar med en bild som Cornelia skulle kunna ha postat på nätet, om hon hade kunnat surfa...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar