lördag 17 augusti 2013

5 år!

Men hur kunde jag missa det! Det är ju idag exakt 5 år sedan jag startade denna bloggen! Det innebär att det är 5 år och 5 dagar sedan jag på riktigt tog tag i mitt liv. Det var då jag började med Xtravaganza. Inte för att det gick så bra, men det var ändå startskottet på något som har lett mig till där jag är idag. Hurra för bloggen och hurra för alla underbara människor som jag träffat via bloggen. Jag är ju inte så aktiv längre, och jag saknar det ibland. Men ändå inte, för det blev ett tvång på något sätt. Jag lever ju ett fullständigt normalt tråkigt liv, så jag bara ordbajsar för egentligen har jag inget att berätta... så känns det ibland i alla fall.

Nu skall jag ta moppen in till stan och kolla in Kulturkalaset. Solen skiner och jag mår lite bättre!

5 kommentarer:

  1. Grattis på 5-årsdagen. :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hurra och grattis! Tur att du började blogga annars hade vi aldrig träffats :)

    SvaraRadera
  3. Grattis på 5-årsdagen :) Kram

    SvaraRadera
  4. Wow! Tiden bara flyger i väg! Grattis!

    SvaraRadera