tisdag 15 september 2015

Gymmet

Gomorron. Nu har jag lagt ytterligare ett armband till min samling:


Pärlorna är väldigt fina! Det är från Lydiagårdens vänner, ett ställe i Höör för cancerrehabilitering. Finns hur många fina armband och halsband som helst på deras sida. Mea Vita betyder Mitt Liv. Tack Jenny C för tipset! Väntar fortfarande på 2, så samlingen är inte komplett än :)

Igår tog jag tjuren vid hornen och stack till gymmet. Var lite tveksam först till om de skulle släppa in mig, jag har inte varit där sedan i maj... men det var inga problem. Dock var det knökfullt så jag kom inte åt en enda maskin. Jag gick istället på gåbandet i 45 minuter, det var jobbigt det med.

Nu är det ett fasligt grattande i dagarna 3. Idag fyller svågern år, i morgon brodern och i övermorgon äldsta brorsdottern. Fast ingen av dem skall ha kalas.

Ha en bra tisdag. Jag har häcken full på jobbet, precis som jag vill ha det (fast det är kanske liiite mycket just nu) och då går tiden fortare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar