fredag 27 november 2015

Ser fram emot ikväll

Gomorron. Snabbt inlägg, för jag skall iväg och simma. Råkade fastna på cdon's sidor och har beställt lite med Black Friday-priser. 3 filmboxar för 149 kr st som tidigare kostade 349 kr/st (Outlander säsong 1, volym 2 på Blueray, Bones säsong 10 och Rizzoli & Isles säsong 5 på DVD). Synd bara att jag köpte Castle för 2 veckor sen, för även den var nedsatt 200 kr. Sen köpte jag också ett multimediatangentbord från Microsoft som jag skall ha till TV:n. Det kostade också 149 kr, tror det var nedsatt 100 kr.

Började dagen med att tappa en proppfull fryspåse med 2 kg frysta bär på golvet i köket. Den sprack. Bär i hela jävla köket. Inte kul... Inte att rekommendera.

Ikväll är det alltså Julgalan som gäller. Jag provade mina kläder igår, och så här kommer jag att se ut (fast håret skall vara finare):


Artisterna vi skall se:



Men först är det alltså stort julbord. Skall bli spännande att se hur de har löst detta logistiskt. Vi har i alla fall de näst bästa platserna, så jag antar att vi kommer att se och höra väldigt bra.

Nu måste jag rusa. Ha en bra fredag!!

1 kommentar: