torsdag 4 februari 2016

Torsdag

Gomorron. Nu var det torsdag igen. Då blir det sång ikväll. Nu är det en månad kvar tills vi skall ha våra konserter, jag fattar inte hur jag skall hinna lära mig allt. Jag lyssnar varje dag, flera timmar, på våra låtar, men vissa textrader VILL INTE fastna i mitt huvud. Sen skall vi ju ha rörelser och formationer till detta också. Fattar inte hur jag skall få in det i min skalle... Jag är för gammal för att lära mig massa nytt :) Grovt uppskattat har jag lyssnat minst 30 h denna gångna veckan. Snacka om tröglärd...

Det är inte mycket annat som händer här just nu. Igår var jag på Yinyogan. Jag hade ont i ryggen när jag kom dit (hade vridit min rygg istället för kontorsstolen igår eftermiddag - idiot) och jag var "något" stel när jag gick därifrån. Sen höll jag på att få ett ordentligt blodsockerfall också. Precis när vi skulle börja kom skakningarna så det var bara att säga "ursäkta", springa till skåpet och hämta pengar och sen köpa en proteinbar och så in i salen och fortsätta. Läskigt när det blir så.

Men skönt var det. Eller rättare sagt: skönt efteråt. Kan väl inte direkt säga att jag njuter under passet... man blir ju inte andfådd, men att sitta i samma ställning i över 5 minuter kan vara väldigt jobbigt. Men det är en go känsla i kroppen när det är klart.

Som sagt, inte mer som händer... Ha en bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar