onsdag 2 mars 2016

Å där kom snön

Gomorron. Vad var det jag sa? Det jäkla bakslaget kom fortare än jag trodde det skulle göra. Snö ute idag. Inte mycket, men ändå. Livet blir så  mycket mer komplicerat med snö. Svårare för mig att ta mig någonstans. Ikväll är det Yinyogan och det blir inte lätt om jag inte kan moppa. Tyvärr håller inte min idiot-höft för promenad både dit och hem samt yogan. Så ligger snön kvar vid 15 får jag avboka.

Annars har jag inte gjort något annat ät jobbat och tränat texter. Det börjar bli tjatigt nu med de där texterna. Inget händer i min hjärna med de där sista raderna som vägrar sätta sig. Det skall bli så skönt att kunna släppa detta efter söndag.

Jag funderar på att ta en liten bloggpaus. Eller i alla fall inte känna "tvånget" att blogga varje vardag. Ja, jag vet. Det är ju ingen annan än jag själv som tvingar mig. Jag skriver ju för min egen skull. Jag har alltså inte dött om jag inte skriver någon dag, om nu någon skulle tro det och bry sig :) Just nu går i alla fall allt i samma spår, totalt ointressant och tråkigt. Känns meningslöst att skriva när jag inget har att säga eller berätta.

Ha en bra onsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar